Consumatorii, persoane fizice, care achizitioneaza produse de pe www.GShop.ro le pot returna in 14 zile calendaristice, in conditiile legii, fara a fi nevoiti sa justifice decizia de retragere din contractul la distanta.
Perioada de 14 zile incepe sa curga de la data cand consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor.
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceiasi stare in care le-ai primit si insotite de documentatia furnizata odata cu achizitia, precum manuale de utilizare, instructiuni de folosire si punere in functiune, certificate de garantie etc.
Nu se accepta retururi pentru produse instalate, utilizate, puse in functiune sau care prezinta orice alte urme de utilizare si nu mai pot fi comercializate ca produse noi.
Produsele care in perioada de utilizare prezinta defecte ce fac obiectul garantiei nu pot fi returnate. Acestea se vor aduce la conformitate potrivit conditilor legale si a celor prezentate in certificatul de garantie emis de vanzator, importator sau producator.
Dreptul de retur in 14 zile este reglementat de OUG 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare.
Daca vrei sa returnezi in 14 zile un produs achzizitionat de pe GShop.ro te rugam sa ne notifici acest lucru folosind adresa de email office@gshop.ro. Ataseaza acestui email formularul de retur pe care il poti descarca accesand link-ul de mai jos.
Descarca formularul de retur de aici
Poti completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru [www.gshop.ro] formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosesti această opţiune, iti vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Daca nu primesti email-ul de confirmare inseamna ca solicitarea ta nu a ajuns la noi.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
In cazul retragerii din contractul incheiat la distanta, consumatorul va suporta costurile de transport tur-retur.
Se poate intampla ca pretul de transport afisat pentru un produs, atunci cand il pui in cos, sa fie mai mic decat pretul normal perceput de firma de curierat sau chiar gratuit . Acest lucru se poate intampla in cazul unor promotii in care gshop.ro isi asuma o parte din transport pentru a stimula vanzarile.
Trebuie sa ai in vedere ca in cazul unui retur vom percepe taxe de transport intregi atat pe tur cat si pe retur.
Produsele trebuie returnate in ambalajul original impreuna cu toate elementele suplimentare de protectie precum placaj, polistiren, carton suplimentar etc. Toate aceste elemente fac parte integranta din produs si trebuie returnate intacte. In caz contrar returul nu poate fi acceptat fara aducerea la conformitate a acestora.
Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial daca este posibil sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
In cazul in care produsul nu este ridicat sau receptionat, pentru perioada ce depaseste 15 zile de la notificare sau de la refuzul de receptionare, se va aplica o taxa de depozitare in valoare de 5 lei/zi. In situatia in care produsul nu a fost ridicat de client, in termen de 90 de zile de la notificare sau refuzul initial de receptionare, acesta se prezuma abandonat, dreptul de proprietate al clientului asupra produsului fiind considerat stins iar produsul trece automat in proprietatea Global Online SRL sau se va preda societatilor de reciclare in functie de decizia Global Online SRL. In aceasta situatie clientul nu mai poate avea drept de despagubire sau restituire si nu i se vor mai putea pretinde taxele de depozitare precizate mai sus.
Conform directivei 2011/83/UE, consumatorului i se permite sa utilizeze bunurile într-o măsură care sa nu depaseasca limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor şi modului de funcţionare a bunurilor in caz contrar consumatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui să mânuiască şi să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Produsele consumabile care au fost desigilate si/sau utilizate nu se pot returna.
Exemple:
- diverse solutii lichide pentru curatare, protejare instalatii termice, igienizare etc.
- consumabile pentru sudura precum electrozi sudura, baghete de sudura, sarme pentru sudura etc.
- uleiuri pentru utilaje
Produsele aduse pe comanda speciala sau care au fost montate la cererea clientului nu se pot returna.
Analiza cererii de retragere poate varia intre 2 si 10 zile de la receptia produsului insa fara sa depaseasca termenul legal de rambursare a contravalorii in conformitate cu legislatia aplicabila.
Pentru toate produsele livrate prin curier rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar deschis la orice banca din Romania. Cheltuielile aferente transferului bancar vor fi suportate de comerciant.
Persoanele juridice nu au calitatea de consumator in sensul actelor normative pentru protectia consumatorilor. In consecinta ne rezervam dreptul de a accepta sau nu retururile din partea persoanelor juridice.
Nu reprezinta contract incheiat la distanta, si ne rezervam dreptul de a accepta returul, acel contract in cadrul caruia consumatorul ridica personal/intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al gshop.ro, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina verificarea integritatii si caracteristicilor tehnice inainte de a intra in posesia lor.