Produsele comandate pe GShop.ro se vor livra prin curier rapid sau cu flota proprie (valabil doar pentru Bucuresti si Ilfov).
Pentru produsele livrate prin curier logheaza-te in contul tau pentru a obtine numarul de AWB, mai departe te poti consulta direct cu firma de curierat prin care a fost expediat coletul tau.
Insistam asupra verificarii integritatii ambalajului produselor. Daca observati deteriorari ale ambalajului ce ar putea afecta produsul din interior mentionati acest aspect pe AWB inainte de a semna de primire sau refuzati produsul. In cazul in care primiti un produs cu ambalajul vizibil deteriorat si nu notati acest lucru pe awb sau nu faceti un proces verbal cu curierul, nu putem garanta acordarea de despagubiri.
Pentru produsele grele sau paletizate cumparatorul trebuie sa asigure descarcarea acestora din masina curierului.
La cererea expresa a cumparatorului putem inchiria tranport cu masina cu lift - acest tip de ivrare va genera costuri suplimentare care vor fi comunicate telefonic odata cu confirmarea comenzii.
Pentru produsele ce se livreaza cu flota magazinului te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin email pentru a stabili impreuna detaliile livrarii.
Taxa de livrare se va calcula automat in momentul plasarii comenzii in functie de greutatea/volumul coletului si de localitatea unde se va face livrarea. Multe produse comercializate de Gshop beneficiaza de transport gratuit.
ATENTIE! In functie de distanta dintre localitatea de livrare si localitatea in care se afla depozitul curierului pot exista costuri suplimentare de transport. Acest cost iti va fi comunicat telefonic de catre agentul de vanzari inainte de expedierea comenzii.
Gshop.ro nu este raspunzator in urmatoarele situatii dar fara a se limita la acestea:
1. Paguba s-a produs ca urmare a faptei destinatarului
2. Coletul a fost primit fara obiectii de destinatar - cu exceptia faptului cand ambalajul nu prezinta urme specifice deteriorarii (lovituri, indoituri etc.) insa continutul este distrus total sau partial
3. Paguba s-a produs ca urmare a unui caz de forta majora sau caz fortuit
4. Gshop.ro nu este raspunzator pentru pierderi speciale precum pierderi de profit sau venit, dobanzi, licitatii, piete de desfacere, sanctiuni sau alte daune ori pagube indirecte cauzate de livrarea cu intarziere, pierderea, distrugerea, livrarea viciata sau nelivrarea unor comenzi sau colete.